הנהלת השלטון המקומי: "מצטרפים לשביתה במשק"

    איתי גדסי 3 Comment on הנהלת השלטון המקומי: "מצטרפים לשביתה במשק"

    בדיון חירום שהתקיים הבוקר על הצטרפות לשביתה במשק עליה הכריזה ההסתדרות יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס מוסר: "צו השעה מחייב אותנו לפעול באופן מידי ולהודיע על הצטרפותו של השלטון המקומי לשביתה הכללית. הקרע בעם והכאוס האדיר שישראל נמצאת בו הגיע לנקודות הכמעט אל חזור. קוראים לראש הממשלה לעצור את החקיקה לאלתר, לבטל את פיטוריו של שר הביטחון"

    חיים ביבס. ארכיון צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנהלת השלטון המקומי והשלטון האזורי, החליטו בדיון חירום שהתקיים הבוקר על הצטרפות לשביתה במשק עליה הכריזה ההסתדרות. חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "צו השעה מחייב אותנו לפעול באופן מידי ולהודיע על הצטרפותו של השלטון המקומי לשביתה הכללית. הקרע בעם והכאוס האדיר שישראל נמצאת בו הגיע לנקודות הכמעט אל חזור".

    "אנחנו קוראים לראש הממשלה לעצור את החקיקה לאלתר, לבטל את פיטוריו של שר הביטחון, שאיתו אנו עומדים בקשרי עבודה בתחום ביטחון הערים והעורף. על ראש הממשלה לחשב מסלול מחדש ולהגיע להידברות מיידית בין הצדדים שתביא להסכמה רחבה. שמירה על אחדות עם ישראל וביטחון מדינת ישראל הם הדבר החשוב ביותר".

    יחד עם זאת, ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן הודיע עם סיום הדיון "הצבעתי נגד ההשבתה של השלטון המקומי". בהודעה שפרסם לתושבי גוש עציון שיתף שלמה נאמן את החלטתו: "בישיבת חירום של השלטון המקומי והאזורי הצבעתי כרגע נגד ההשבת של השלטון המקומי. בעת הזו להוסיף כאוס למדינה, הוא הדבר האחרון ששלטון המקומי צריך לעשות. כל אזרח בוחר לו ממשלה בדיוק כמו שכל אזרח בוחר לו ראש עיר".

    "יש לי הרבה עצות לממשלה ולעומד בראשה אבל בשום אופן לא אעביר אותם באמצעות צעדים אלימים כגון שביתה במשק. כמו שהתיקון אינו מהפכה, כך לוחות הזמנים של החקיקה אינם תורה מסיני. אנחנו גוש אחד, עם אחד וארץ אחת. כולנו באנו מאותם אב ואם, כולנו יצאנו יחד ממצרים, ובעת משבר יותר מתמיד- אחים אנחנו"



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מה זה ענינך אתה פודל של גדעון סער
      אבל גם אתה תיפול כמו כל השמאלנים

    2. 2

      תכלס דמוגרפית אנחנו ננצח אותם בעוד חמש שנים החרדים והדתיים יהיו כמעט חצי מדינה אנחנו ננצח אותם דמוגרפית ולא יעזור להם שום הפגנה..
      כל חרדי שהם רואים זה עושה זה משגע אותם בעה כן ירבה וכן יפרוץ

    3. 1

      המדינה נגמרה בגלל שגם הימין לא יתן לשמאל לגנוב להם את השלטון והפוליטיקאים הידועים לכולנו שלא יכלו לראות האיך החלום להיקרא ראש הממשלה שהביאו עלינו את האסון הזה אחראים לסוף המדינה זה כבר לא שווה הכבוד המפוקפק. בטוח יראו את זה בהמשך, ולאנשי ימין יהיה טענות צודקות שהם בטוח חיים בדיקטטורה אחרי שגנבו להם את השלטון בכח הזרוע